Przede wszystkim dane powinnaś mieć na dysku innym, niż systemowy C:. Właśnie z tego powodu pierwszym moim krokiem na nowym komputerze zawsze jest założenie drugiej partycji, na niej folderu (np. '{nazwa użytkownika}-dokumenty’, a w nim z kolei folderów o nazwach takich samych, jak w 'C:\Użytkownicy\{nazwa użytkownika}\’. Potem nie pozostaje nic innego, jak na systemowych podfolderach wewnątrz niego klikać prawym klawiszem myszki, wybierać właściwości, a stamtąd 'Lokalizacja’. Teraz nie pozostaje już nic innego, jak wskazać odpowiednik w założonym folderze na dysku D:. Jeśli masz dokumenty na dysku C: w folderach innych, niż 'Użytkownicy\{nazwa użytkownika}, przenieś je do 'Użytkownicy\{nazwa użytkownika}\Moje dokumenty’ i dopiero potem zmień lokalizację tego folderu w opisany wcześniej sposób. 'Na żywca’ zrobisz to ze wszystkimi dokumentami, łącznie z 'Pulpitem’, a i w aplikacjach korzystających z ustawień Windows nastąpi zmiana domyślnego folderu dla dokumentów.