Promocję sklepu internetowego warto powierzyć wyspecjalizowanej agencji, która przejmie działania marketingowe i ściśle współpracując z usługodawcą będzie przyczyniać się do stałego rozwoju projektu. Zleceniodawca powinien podawać sugestie i nanosić poprawki, aby zindywidualizować narzędzia marketingowe. Na rynku pojawił się nowy gracz w postaci agencji Czenzo, która stawia na ścisłą współprace z przedsiębiorstwami i kreatywność. Oferuje ona swoim Klientom podstawowe i rozbudowane strony internetowe, autorskie grafiki, systemy zarządzania treścią (CMS), pierwsze miejsce w wynikach wyszukiwań w Google, analiza aktywności klientów na stronie oraz wiele innych. Skupia się na projektowaniu i pozycjonowaniu stron www, tworzeniu kampanii reklamowych w social media, e-mail marketingu, tworzeniu aplikacji mobilnych oraz projektowaniu kreacji graficznych. Z portfolio agencji można zapoznać się na stronie: www.czenzo.pl/projekty.html Prowadzenie sklepu internetowego wbrew pozorom generuje wysokie koszty, jeśli zastosowane będą narzędzia marketingowe nie przynoszące odpowiedniej stopy zwrotu. Warto się zatem zastanowić nad wyborem odpowiedniej agencji.